Η Magnetic Marketing Greece ανέπτυξε μια προσέγγιση δύο βημάτων για την επίτευξη των στόχων της καμπάνιας της εταιρείας, δηλαδή την αύξηση της απόδοσης των διαφημιστικών της δαπανών και την προσέλκυση νέας επισκεψιμότητας στο eshop της. Αρχικά, αξιοποιήσαμε ιστορικά δεδομένα απόδοσης για να ανακατασκευάσουμε πλήρως τις καμπάνιες αναζήτησης στο Google AdWords, βελτιστοποιώντας κάθε τακτική για να προσεγγίσουμε τόσο πιθανούς πελάτες χονδρική όσο και λιανικής. Στη συνέχεια, εφαρμόσαμε μια πολύπλευρη στρατηγική για να δημιουργήσουμε περισσότερα σημεία επαφής κατά μήκος του "ταξιδιού του πελάτη", από την ανακάλυψη έως την αγορά.
Με τις ανανεωμένες καμπάνιες διαφήμισης Google Ads (PPC), η MMG δημιούργησε μια πλήρη σειρά προσφορών για να βοηθήσει στην υπέρβαση της ακαταστασίας. Εντός της Google, η MMG πρόσθεσε διαφημίσεις αγορών, καμπάνιες προβολής και επαναστόχευση στον λογαριασμό, βελτιστοποιώντας παράλληλα όλες τις καθημερινές προσπάθειες για την προσέλκυση επισκεψιμότητας στον ιστότοπο και την αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας.
Η MMG ολοκλήρωσε τις προσπάθειες ψηφιακής διαφήμισης του eshop, εμπλέκοντας και άλλες πλατφόρμες όπως η Meta και TikTok για αναζήτηση, αγορές και επαναστόχευση.