Παραδείγματα Δουλειών Μας & Case Sudies

Καλώς ήρθατε!

Εδώ θα έχετε την ευκαιρία να δείτε κάποιες δουλειές μας όπως επίσης αναβαθμίσεις ή/και αλλαγές που πραγματοποιήσαμε σε ιστοσελίδες πελατών μας.

Δουλειές μας

Τα παρακάτω παραδείγματα αντιπροσωπεύουν ένα μικρό αριθμό των δουλειών μας. Η κάθε μια επιχείρηση έχει τους δικούς της στόχους και μπάτζετ που μπορεί να διαθέσει. Σε καμία περίπτωση τα παραδείγματα αυτά δε θα πρέπει να αντικατοπτρίζουν τους δικούς σας στόχους. Ελάτε να συζητήσουμε και να βρούμε μαζί το δικό σας στυλ.

Ultimate Detailing

Yia Nyhakia

Ice Cream For U

Glassbag

Marmara Service

Agistri Boat Rentals

Humak Maritime Security

Marble Restoration

Humak Group Security

Ανακατασκευές - Αναβαθμίσεις

Πελάτης: Icecreamforu.gr

Η εταιρεία icecreamforu.gr είναι μια εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες καροτσιών με παγωτό, σνακ και αναψυκτικά. Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται, εκτός του καροτσιού και με άτομο που σερβίρει και προσφέρει τα προϊόντα. Τις υπηρεσίες αυτές τις χρησιμοποιούν σε βαφτίσεις, γάμους, επαγγελματικές συγκεντρώσεις και άλλα. Ο πελάτης είρθε αρχικά σε εμάς με την ανάγκη να εμφανίζεται ψηλότερα στις αναζητήσεις της Google.

Κατά τη διάρκεια της έρευνάς μας και κατόπιν συζήτησης, εξηγήσαμε στον πελάτη ότι δεν αρκεί να βγαίνει ψηλά η ιστοσελίδα του αλλά και να πραγματοποιεί, αυτό που λέμε στη γλώσσα του digital marketing, conversion (μετατροπή). Με απλά λόγια, η μετατροπή έχει δυο στάδια, ή μάλλον επηρεάζεται από δυο πράγματα. Πρώτον, όταν κάποιος χρησιμοποιήσει μια λέξη κλειδί π.χ. "καρότσι παγωτού", στη συγκεκριμένη περίπτωση, στα αποτελέσματα που θα του βγάλει η Google, ο τίτλος και η περιγραφή που εμφανίζονται, θα πρέπει να δίνουν στον επισκέπτη μια σύντομη περιγραφή και με σαφήνεια αυτό που ψάχνει να βρει είναι μέσα σε αυτή τη σελίδα, και ως εκ τούτου να προχωρήσει στην είσοδο κάνοντας κλικ.

Το δεύτερο στάδιο είναι, αφού έχει επισκεφθεί τη σελίδα και καταναλώνει το περιεχόμενο, που μπορεί να είναι ένας συνδυασμός από κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο και αφού έχει πειστεί ότι η εταιρεία αυτή μπορεί να του προσφέρει αυτό που ψάχνει, να έρθει σε επαφή μαζί της.

Με λίγα λόγια, έχουμε καταφέρει να μετατρέψουμε τον επισκέπτη σε ενδιαφερόμενο (prospect). Κατόπιν, η δουλειά της εταιρείας είναι να μετατρέψει τον ενδιαφερόμενο σε αγοραστή.

Τι κάναμε για τον πελάτη:

Το πρώτο μας μέλημα ήταν να δημιουργήσουμε μια όμορφη και διαδραστική εμπειρία για τον επισκέπτη. Να προσθέσουμε χρώματα που θα φτιάξουν τη διάθεση αλλά και θα απευθυνθούν στην ιδιαιτερότητα των περιστάσεων που ψάχνουν οι ενδιαφερόμενοι να καλύψουν.

Βάφτιση, όμορφες αναμνήσεις, χρώματα έντονα και ζωηρά. Χρώματα που αναδεικνύουν την περίσταση και δίνουν έμφαση. Εικόνες από άλλες εργασίες που δείχνουν τα καρότσια του πελάτη, το στήσιμο τους και τα προϊόντα.

Λέξεις-κλειδιά - SEO

Μια ιστοσελίδα, τη σημερινή εποχή, δεν είναι εμπορική εάν δεν είναι βελτιστοποιημένη (SEO).

Με διάφορες τεχνικές όπως, τοποθέτηση λέξεων-κλειδιών στους τίτλους των σελίδων, στις σύντομες περιγραφές και στα κείμενα, επανδρώσαμε την ιστοσελίδα του πελάτη έτσι ώστε να έχει την δυνατότητα να συναγωνιστεί στο έπακρο με τους ανταγωνιστές του. Βέβαια, η προσπάθεια δε σταματά εκεί. Το SEO, όπως και όλα τα είδη διαφήμισης, χρειάζονται διαρκώς ρύθμιση και έρευνα γιατί η ανταγωνιστικότητα δε σταματά ποτέ. Ο ανταγωνιστής σου βρίσκετε πάντα ένα βήμα πίσω σου ή μπροστά σου.

Αρχική Σελίδα
Πριν
Αρχική, πριν
Μετά
Αρχική2