MOBILE MARKETING

Home » Mobile Marketing

Mobile Marketing τι είναι:

Πολύ πιθανόν να διαβάζεις αυτές τις λέξεις τώρα σε κινητό. Η χρήση κινητών συσκευών έχει γίνει τόσο πολύ διαδομένη που η ίδια η Google χρησιμοποιεί πλέον τον όρο "Mobile First" που δηλώνει την αναγκαιότητα που υπάρχει για αναζητήσεις σε κινητές συσκευές όπως επίσης προτεραιότητα που πρέπει να δίνουμε για την προώθηση των ιστοσελίδων και εφαρμογών σε κινητές συσκευές.

Με άλλα λόγια το mobile marketing (μάρκετινγκ για κινητές συσκευές) αναφέρεται στη στρατηγική διαφήμισης και ψηφιακού μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών που προωθεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης μέσω smartphone, tablet και άλλων φορητών συσκευών του κοινού μας. Αυτό περιλαμβάνει τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως κατασκευή ιστοσελίδων, email και social media, καθώς και SMS (υπηρεσία σύντομων μηνυμάτων), MMS (υπηρεσία μηνυμάτων πολυμέσων) και εφαρμογών.

Αυτή η στρατηγική αφοσίωσης όλων των καναλιών, είτε είναι βραχυπρόθεσμη είτε μακροπρόθεσμη, έχει να κάνει με την αυξανόμενη μετατόπιση της προσοχής και των αγορών των δυνητικών καταναλωτών στον κόσμο των κινητών. Για να κερδίσουν και να διατηρήσουν την προσοχή, οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν σε εξαιρετικά στρατηγικό και εξατομικευμένο περιεχόμενο. Όταν γίνει σωστά, το mobile marketing δημιουργεί μια εξατομικευμένη προώθηση για έναν χρήστη που βρίσκεται συνεχώς εν κινήσει και είναι συνδεδεμένος στο τηλέφωνό του για τουλάχιστον 3 ώρες την ημέρα.

Το μάρκετινγκ για κινητά έχει τη δύναμη να αυξήσει την υπεραξία του brand σας καθώς και να αυξήσει τις πωλήσεις των προϊόντων σας, δημιουργώντας μια ισχυρότερη σύνδεση σε πραγματικό χρόνο μεταξύ εσάς και των πελατών σας. Μάλιστα, μόνο στην ΕΕ, εννέα στους δέκα αγοραστές (88%) λένε ότι οι ειδικές προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες είναι σημαντικοί οδηγοί αγοράς, κάτι που υπερισχύει άλλων διαπιστευτηρίων, όπως οι κριτικές πελατών (78%). Αυτό είναι πιο έντονο σε μη βασικές κατηγορίες όπως η μόδα (89%) και η πολυτέλεια (91%). Η εστίαση στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης στρατηγικής μάρκετινγκ για κινητά και της εμπειρίας χρήστη είναι πιθανό να ενισχύσει τις προσπάθειες μάρκετινγκ που έχετε καταβάλει.

Πως προωθούμε επιχειρήσεις μέσω mobile marketing

Έχοντας κατά νου ότι οι καταναλωτές σήμερα βρίσκονται συνδεδεμένοι με όλες τι συσκευές τους ταυτόχρονα, χάρη του cloud, πρέπει να είμαστε έτοιμοι και διατεθειμένοι να βελτιστοποιήσουμε το περιεχόμενο μας ανάλογα. Δεδομένου ότι όλες οι πλατφόρμες μας δίνουν αυτή τη δυνατότητα δεν πρέπει να παραλείψουμε να δώσουμε την προσοχή μας σε κάθε μια ξεχωριστά και βέβαια ανάλογα με το κοινό που θέλουμε να στοχεύσουμε.

mobile marketing

Δημιουργία ιστοσελίδων φιλικές προς κινητά

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας πρέπει να δείχνει καλά στα κινητά, δηλαδή το μενού του πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμο και το περιεχόμενο θα πρέπει να προσαρμόζεται ώστε να ταιριάζει σε μικρότερες οθόνες. Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι φορτώνει γρήγορα και ότι δεν υπάρχουν τεχνικά θέματα που μπορεί να κάνουν έναν επισκέπτη/χρήστη να δυσκολευτεί και να φύγει. Ανάλογα την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε, είτε είναι WordPress, Joomla ή οποιαδήποτε άλλη, θα πρέπει να δημιουργείτε αυτόματα και μια έκδοση φιλική για κινητά. Φροντίστε να μεταβείτε στην προβολή για κινητά του ιστότοπού σας προτού τη βγάλετε ζωντανά στο διαδίκτυο για να τον ελέγξετε. 

Ένα άλλο ουσιαστικό μέρος των ιστοσελίδων φιλικών προς κινητά είναι η διασφάλιση ότι οι χρήστες μπορούν εύκολα να ξεκινήσουν και να ολοκληρώσουν μια αγορά, απευθείας από τα τηλέφωνά τους. Έρευνες έχουν δείξει  ότι όχι λιγότερο από το 84% των χρηστών αντιμετώπισαν δυσκολίες στην ολοκλήρωση μιας συναλλαγής μέσω κινητού τηλεφώνου. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να καταστήσετε σαφές πού να κάνετε κλικ για να δείτε τις λεπτομέρειες του προϊόντος, τι να κάνετε για να φτάσετε στο checkout, πώς να προσθέσετε με ασφάλεια τα στοιχεία πληρωμής και πολλά άλλα.

Η διαδραστικότητα, πλεονέκτημα του mobile marketing

Μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές mobile marketing για κινητά είναι η εμπειρία χρήστη σε τηλέφωνο έναντι ενός υπολογιστή.  Οι φορητές συσκευές έχουν ένα πλεονέκτημα έναντι των επιτραπέζιων υπολογιστών, καθώς διαθέτουν οθόνη με δυνατότητα κλικ.  Αυτό σημαίνει ότι η παρότρυνση για δράση μπορεί να είναι διαδραστική, όπως και οι εικόνες και οι καμπάνιες σας. 

Τα πάντα στην οθόνη έχουν μεγαλύτερη δυνατότητα κλικ και μεγέθυνσης και θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως τέτοια.  Οι άνθρωποι είναι επίσης πιο πιθανό να κάνουν κύλιση (scroll) όταν βρίσκονται σε ένα τηλέφωνο.  Επομένως, σας προτείνουμε να σκεφτείτε πώς τείνετε να ενεργείτε στο τηλέφωνό σας προτού βάλετε τις τελευταίες πινελιές στον ιστότοπο για κινητά.

Τα τηλέφωνα βοηθούν επίσης στην προώθηση της αμεσότητας της εκτέλεσης μιας αγοράς και είναι τα τέλεια  εργαλεία μάρκετινγκ  για την ενημέρωση των πελατών σας σχετικά με τυχόν προσφορές, εκπτώσεις, ειδικές προσφορές και εκπτώσεις που θα θέλατε να γνωρίζουν. 

Προώθηση περιεχομένου μέσω SMS/MMS

Τώρα που γνωρίζεται πως μια ιστοσελίδα πρέπει να είναι φιλική προς κινητά, μπορείτε να εστιάσετε σε άλλες τακτικές μάρκετινγκ για κινητά που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.   Ένα από τα πρώτα μέρη για να ξεκινήσετε είναι με μηνύματα SMS.   Αν και η αποστολή μηνυμάτων σε πελάτες μπορεί να φαίνεται λίγο επιθετική, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να στοχεύσετε ένα ενδιαφερόμενο κοινό, όπως πελάτες που έχουν αγοράσει από τον ιστότοπό σας στο παρελθόν. 

Στατιστικές δείχνουν  ότι το ποσοστό αυτών που ανοίγουν SMS φτάνουν το 98%.   Το περιεχόμενο SMS και MMS που έχει ιδιαίτερα καλή απόδοση περιλαμβάνει προσφορές πωλήσεων, κίνητρα και ειδικές προωθητικές ενέργειες που ενθαρρύνουν τους αναγνώστες να κάνουν κλικ στον σύνδεσμο που προσθέσατε και να κάνουν μια αγορά.

Βελτιστοποίηση σε τοπικό επίπεδο

Τα τηλέφωνα διαφέρουν φυσικά από τους υπολογιστές στο ότι είναι πάντα μαζί μας εν κινήσει.  Αυτό σημαίνει ότι όταν οι άνθρωποι αναζητούν κάτι στο τηλέφωνό τους, συχνά αναζητούν τοπικά αποτελέσματα, όπου κι αν βρίσκονται.  Όταν κάποιος γκουγκλάρει «παγωτό» όταν είναι σε διακοπές, θέλει να βρει ένα τοπικό κατάστημα που πουλάει παγωτό. Επομένως, για να βεβαιωθείτε ότι βγαίνει στα αποτελέσματα των αναζητήσεων, για αυτούς τους τύπους αγοραστών, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος και οι διαφημίσεις σας για κινητές συσκευές έχουν εντοπιστεί τοπικά. 

Για να είστε σίγουροι ότι οι αγοραστές μπορούν να βρουν την τοποθεσία σας στο Google, θα πρέπει να φροντίσετε να διεκδικήσετε την επιχείρησή σας στον επαγγελματικό οδηγό Google Business Profile (προηγουμένως Google My Business) και να αναφέρετε την τοποθεσία ή τις τοποθεσίες της.  Επίσης, μπορείτε να κάνετε τοπικές διαφημιστικές καμπάνιες Google.  Οι τοπικές διαφημίσεις Google σάς δίνουν τη δυνατότητα να εμφανίζετε την τοποθεσία σας και τον αριθμό τηλεφώνου σας σε διαφημίσεις με βάση την τοποθεσία των ατόμων που πραγματοποιούν αναζήτηση.  Αυτή είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ για κινητά που μπορεί να βοηθήσει τις διαφημίσεις σας ξεχωρίζουν από τους άλλους διαφημιστές.  

Εάν θέλετε να βελτιστοποιήσετε την επιχείρησή σας για κινητά, καλέστε μας στο 698 015 2204

ή κλείστε ένα τηλεφωνικό ραντεβού πατώντας εδώ

Δεν έχετε την πολυτέλεια να αγνοήσετε την πλειονότητα των πιθανών καταναλωτών σας, γι' αυτό η ιστοσελίδα σας πρέπει να απευθύνεται σε καταναλωτές κινητών τηλεφώνων. 

Καλέστε μας για οτιδήποτε ερωτήσεις.

698 015 2204