Χρειάζεστε Προσφορά;

Κατασκευή Ιστοσελίδας;

Κατασκευή E-shop;

Προσέλκυση Νέων Πελατών Μέσω Facebook;

Προσέλκυση Νέων Πελατών Μέσω Google AdWords;

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ


Στρατηγική Προώθησης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης της μικρομεσαίας επιχείρησής σας στο ίντερνετ ξεκινά πάντα με την ανεύρεση των φράσεων/λέξεων κλειδιών, που χρησιμοποιούν οι αγοραστές του είδους σας για να βρουν προϊόντα και υπηρεσίες που κι εσείς προωθείται.

Μια σωστή εταιρεία digital marketing πάντα ξεκινάει εκεί.

Είναι άσκοπο να ξεκινήσουμε να βελτιστοποιούμε μια ιστοσελίδα ή ακόμα και ένα σάιτ, εάν δεν έχουμε ανακαλύψει τις φράσεις/λέξεις κλειδιά.

Αφού λοιπόν ολοκληρώσουμε του στάδιο αυτό, τότε προχωράμε στη δημιουργία περιεχομένου. Η λέξη “περιεχόμενο” είναι μια γενική έκφραση που συμπεριλαμβάνει όλο το δημιουργικό που θα πρέπει να φτιάξουμε για να το προωθήσουμε στο ίντερνετ αλλά και σε άλλα μέσα, όπως το YouTube, τα Social Media, τα επεξηγηματικά ή εκπαιδευτικά άρθρα μας, τα γραφιστικά, κ.ο.κ.

Ένα μοντέρνο digital agency λοιπόν πρέπει να ξέρει να τα παίζει όλα αυτά στα δάκτυλα. Όχι μόνο σε δημιουργικό επίπεδο αλλά και να προδιαθέτουν αγοραστές να αντιδράσουν.

Η αντίδραση, ή αλλιώς μετατροπή, που λέμε στη γλώσσα του μάρκετινγκ (conversion) συνεπάγεται από την ανάλογη προσφορά, ή CTA (Call-To-Action). Αντιλαμβάνομαι ότι “πετάμε” πολλές λέξεις εμείς οι ειδικοί του μάρκετινγκ που τις περισσότερες φορές είναι άγνωστες στο ευρύ κοινό. Αυτό όμως που έχει σημασία και που πρέπει να ξέρει ένας μικρομεσαίος επιχειρηματίας είναι, πόσους πελάτες θα αποκτήσω, πόσο θα μου κοστίσει, και πότε θα κάνω απόσβεση.

Η εταιρεία μας, αν και νεοϊδρυθείσα στην Ελλάδα, ο ιδιοκτήτης της, κ. Βιολέτης Χρήστος, ασχολείται επαγγελματικά με το μάρκετινγκ για πάνω από 20 χρόνια. Από το 1996 έως το 2018 ζούσε μόνιμα στο Καναδά όπου εκεί ήταν ιδιοκτήτης μικρομεσαίων επιχειρήσεων με τη σύζυγό του αλλά ταυτόχρονα σπούδασε και την τέχνη του digital marketing. Το 2002 αποφάσισε την αγάπη του για το μάρκετινγκ να την θεμελιώσει κάνοντας ένα βήμα παραπάνω, με το να κάνει μεταπτυχιακό πάνω στο digital marketing. Έτσι το 2004 αποφοίτησε με μεταπτυχιακό δίπλωμα (MBA) από το πανεπιστήμιο St. Mary’s στο Κάνσας των ΗΠΑ , από του 100 πρώτους στη Β. Αμερική και σε όλο το κόσμο στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Βέβαια τώρα πολλοί κατέχουν εξαιρετικά διαπιστευτήρια και είναι αξιολόγοι επαγγελματίες στο χώρο.

Υπάρχουν πολλές αξιόλογες digital agency στην Αθήνα και γενικά σε όλη την Ελλάδα, αυτό που θα βρείτε όμως σε μας, και που διαφέρουμε από τις άλλες, είναι η προσωπική επαφή και προσέγγιση σ’ εσάς τον επιχειρηματία και στην επιχείρησή σας.

Όταν αναλαμβάνουμε ένα έργο το πρώτο μας μέλημα είναι, πως αυτό το έργο θα αποφέρει όσο το δυνατόν περισσότερο κέρδος στον πελάτη μας. Γι’ αυτό θα μας ακούτε πάντα να μιλάμε για επιστροφή της επένδυσης το συντομότερο δυνατόν.

Κατόπιν, το εργαλείο που θα σας βοηθήσουμε να προσθέσετε στην στρατηγική προώθησης της εταιρείας σας, πρέπει να συνδεθεί και να αλληλεπιδρά τέλεια με ότι ήδη χρησιμοποιείτε.

Η εταιρεία μας βλέπει τον κάθε πελάτη μεμονωμένα και όχι σαν μέρος μιας κατηγορίας επιχειρήσεων, είτε αυτά είναι εστιατόρια, είτε είναι μανάβικα. Μπορεί σε κατηγορία να είναι ίδια μεταξύ τους αλλά σε προσωπικότητα και ποιότητα διαφέρουν πολύ. Γι’ αυτό προτείνουμε, προτού αποφασίσετε να δεσμευτείτε, να μας καλέσετε για μια ενημέρωση. Να σας κάνουμε μια παρουσίαση και να σας εξηγήσουμε πως εμείς θα προσεγγίσουμε την ανάγκη σας.

Με εκτίμηση

κ. Χρήστος Βιολέτης

Ζητήστε προσφορά

Χρησιμοποιούμε cookies για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα πώς χρησιμοποιείται ο ιστότοπος. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, αποδέχεστε αυτήν την πολιτική. Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα