Τι είναι ένα σχέδιο/πλάνο μάρκετινγκ;

Ένα σχέδιο μάρκετινγκ είναι ένας στρατηγικός χάρτης πορείας για το πώς να επικοινωνείσετε (εντός και εκτός ίντερνετ) με το κοινό που στοχεύετε να γίνουν πελάτες σας και για να προωθήσετε επιτυχώς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ένα σχέδιο/πλάνο μάρκετινγκ κυμαίνεται από κάτι βασικό έως εξαιρετικά λεπτομερή, ανάλογα με το τι θέλετε να πετύχετε.

Τύποι σχεδίων μάρκετινγκ.

Υπάρχουν διάφοροι τύποι σχεδίων μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με βάση ορισμένες στρατηγικές που έχουν νόημα για τον οργανισμό σας. Η επιχείρησή σας θα χρειαστεί πιθανώς έναν συνδυασμό των παρακάτω πλάνων/σχεδίων για να δημιουργήσει μια αποτελεσματική, ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ: 

  • Διαφημιστικό σχέδιο (Advertising Plan)
  • Σχέδιο επωνυμίας (Branding Plan)
  • Σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing Plan)
  • Σχέδιο απόκτησης πελατών (Customer Acquisition Plan)
  • Σχέδιο άμεσου μάρκετινγκ (Direct Response Marketing Plan)
  • Πρόγραμμα μάρκετινγκ μέσω email (Email Marketing Plan)
  • Δημοσίων σχέσεων σχέδιο (Public Relations Plan)
  • Σχέδιο μάρκετινγκ εκτύπωσης (Print Marketing Plan)
  • Διαχείριση φήμης (Reputation Management)
  • Σχέδιο διατήρησης και συντήρησης πελατολογίου (Retention Plan)
  • Σχέδιο βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization Plan)
  • Σχέδιο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων (Social Media Marketing Plan)

Ανάλογα με τη θέση του προϊόντος σας στην αγορά, ενδεχομένως, επίσης να χρειάζεστε ένα πιο εξειδικευμένο σχέδιο/πλάνο μάρκετινγκ, όπως μάρκετινγκ επιρροής (influence marketing) ή μάρκετινγκ βίντεο (video marketing).

Για περισσότερες πληροφορίες τηλεφωνήστε μας στο 6980 152 204

Μια μικρομεσαία επιχείρηση έχει άλλες ιδιαιτερότητες και χρειάζεται διαφορετική μεταχείριση. Είστε μικρομεσαίος επιχειρηματίας; Υδραυλικός, λογιστής, κρεοπώλης; Τότε πατήστε το κουμπί και κατεβάστε το δωρεάν eBook μας, Πλάνο Μάρκετινγκ Ειδικά για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας…

…ή επιλέξτε μια ημερομηνία για τηλεφωνική/τηλεδιάσκεψη συνεδρία


Ξέρετε ότι προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ συνεδρία ενημέρωσης;

Σε αυτή τη συνεδρία θα σας δώσουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να φτιάξετε ένα πλάνο μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Δεν χρειάζεται να μας προσλάβετε ούτε να μας πληρώσετε για τις πληροφορίες. Είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Αναρωτιέστε γιατί το κάνουμε αυτό; Απλό! Θέλουμε να δείτε την αξία μας και όταν μας χρειαστείτε, και οι συνθήκες το επιτρέπουν, μας προσλαμβάνετε. Μέχρι τότε, όλες οι πληροφορίες ΔΩΡΕΑΝ!

Στο χρονοδιάγραμμα παρακάτω, διαλέξτε την ημέρα την ώρα και τον τρόπο που σας βολεύει. Έχετε 2 επιλογές, Τηλεδιάσκεψη, μέσω Zoom ή Skype, ή Τηλεφωνικώς.

Τόσο απλό είναι…!

(Για να επιλέξετε μεταξύ τηλεδιάσκεψης, μέσω Zoom ή Skype, ή τηλεφωνικώς πατήστε το κουμπί δεξιά του Παρακαλώ διαλέξτε ένα στοιχείο κράτησης)

Σε αυτή τη συνάντησή μας θα βρεθούμε μέσω Zoom ή Skype (τηλεδιάσκεψη) και θα μιλήσουμε για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην επιχείρησή σας και τι θα θέλατε να καλυτερεύσετε. Θέλετε να αυξήσετε πωλήσεις; Θέλετε να αυξήσετε την κερδοφορία σας; Θέλετε να μειώσετε τα έξοδα σας; θέλετε να οργανώσετε τα οικονομικά σας; Όλα τα παραπάνω; Ελάτε προετοιμασμένος/η για μια ώρα γεμάτη ενημέρωση και γνώση. Θα μάθετε πράγματα που δεν ξέρατε ότι υπάρχουν. Εγγυημένα!


Εσείς ρωτάτε κ’ εμείς απαντάμε

Πια είναι η διαφορά μεταξύ επιχειρηματικού πλάνου και πλάνο για μάρκετινγκ (Marketing Plan)

Το επιχειρηματικό πλάνο είναι μια ξεπερασμένη αντίληψη. Τα “παλιά χρόνια” μεγάλες εταιρείες με πολλά τμήματα έπρεπε να έχουν ένα χάρτη για να μπορούν όλοι να ακολουθούν και να είναι συγχρονισμένοι. Δεν ήταν παρά ένα έγγραφο που οι διευθύνων σύμβουλοι έδειχναν κάθε αρχή του χρόνου στους μετόχους και τους υπαλλήλους, τους μεν για να τους εντυπωσιάσουν και τους δε για να τους “ψαρώσουν”. Στην εποχή μας αυτά δεν περνάνε. Η κάθε νεοσύστατη εταιρεία, και όχι μόνο, πρέπει να ξεκινήσει να έχει πωλήσεις από την πρώτη μέρα που θ’ ανήξει τις πόρτες της αλλιώς χάθηκε. Κι εδώ είναι που χρειάζεται το πλάνο για μάρκετινγκ.

Γιατί χρειάζομαι πλάνο για μάρκετινγκ;

The point of using dummy text for your paragraph is that it has a more-or-less normal distribution of letters. making it look like readable English.

Από τι αποτελείται ένα πλάνο μάρκετινγκ;

The point of using dummy text for your paragraph is that it has a more-or-less normal distribution of letters. making it look like readable English.

Υπάρχουν περισσότερα από ένα πλάνο μάρκετινγκ;

The point of using dummy text for your paragraph is that it has a more-or-less normal distribution of letters. making it look like readable English.

Ποιο είναι το ιδανικό πλάνο μάρκετινγκ για τη δική μου επιχείρηση;

The point of using dummy text for your paragraph is that it has a more-or-less normal distribution of letters. making it look like readable English.

Χρησιμοποιούμε cookies για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα πώς χρησιμοποιείται ο ιστότοπος. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, αποδέχεστε αυτήν την πολιτική. Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα