[mc4wp_form id=”9483″]

Τι Είναι το «Παραδοσιακό» Μάρκετινγκ;

Πολλοί θέλουν να πιστεύουν ότι το «παραδοσιακό» μάρκετινγκ ή αλλιώς, μάρκετινγκ άμεσης αντίδρασης (Direct Response Marketing), με την άνοδο του ψηφιακού μάρκετινγκ, (Digital Marketing) έχει πεθάνει. Πόσο λάθος κάνουν…

Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να κερδίζει έδαφος κάθε μέρα αλλά δεν είναι τίποτα άλλο από εργαλεία που χρησιμοποιούμε για να μεταφέρουμε το μήνυμά μας. Το μήνυμά μας είναι η καρδιά, ο πυρήνας

Παραδοσιακό Μάρκετινγκ, παράθυρο/βιτρίνα γεμάτο “μηνύματα”

Το ψηφιακό μάρκετινγκ, είτε ιστοσελίδες, είτε social media, είτε YouTube, είτε newsletters είναι αυτά, δεν είναι τίποτα άλλο παρά «οχήματα» που μεταφέρουν τα μηνύματά μας.

Το μάρκετινγκ όλο βρίσκεται στο μήνυμά μας. Η ουσία με άλλα λόγια είναι το μήνυμά μας. Η προσέγγιση και τεχνικές που χρησιμοποιεί η εταιρεία μας βασίζεται πάνω στην φιλοσοφία και τα διδάγματα του μεγάλου σύγχρονου δάσκαλου του μάρκετινγκ, Dan Kennedy.

Ο κ. Dan Kennedy ίδρυσε ένα σύστημα που του έδωσε το όνομα Magnetic Marketing, που η εταιρεία GKIC (Glazer Kennedy Inner Circle) κρατάει τα δικαιώματα.

Ο ιδρυτής της εταιρείας Magnetic Marketing Greece, κ. Χρήστος Βιολέτης, σαν μαθητής και ακόλουθος μεταφέρει αυτά τα συστήματα μάρκετινγκ στις Ελληνικές επιχειρήσεις.

Και η Ελλάδα είναι δεν εντελώς άγνωστη σε αυτό το είδος μάρκετινγκ, αφού οι τεχνικές του έχουν ρίζες βαθιές που φτάνουν στην βιομηχανική επανάσταση του 18ου αιώνα.

Ο κ. Dan Kennedy είναι παγκοσμίως γνωστός και η φιλοσοφία του είναι απλή.

“Το μάρκετινγκ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις πρέπει να γίνεται με ένα σκοπό μόνο, να αποφέρει άμεσα κέρδος. Εάν επενδύσουμε ένα Ευρώ σε μια διαφημιστική καμπάνια ή ένα οποιοδήποτε σύστημα για να φέρουμε πελάτες στην επιχείρησή μας, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να κερδίσουμε 1 ½ ή 2 ή 3 Ευρώ, όχι να μπούμε μέσα, ή να κάνουμε διαφήμιση όπως κάνουν οι μεγάλες «χαζές» εταιρείες, δηλαδή αυτό που λέμε image marketing ή branding, να επενδύσουμε σήμερα για να εισπράξουμε σε 2 ή 3 μήνες. Ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας-ελεύθερος επαγγελματίας πρέπει να πληρώσει υποχρεώσεις και να ταΐσει την οικογένειά του, χρειάζεται χρήματα/κέρδος, σήμερα όχι αύριο…”

Σκοπός λοιπόν της εταιρείας μας είναι, με κάθε πελάτη που συνεργαζόμαστε, να του φέρνουμε πελάτες σήμερα για να είναι κερδοφόρος και όχι να περιμένει. Δεν αρκεί να ξέρουμε να «παίζουμε» τα εργαλεία στα χέρια πρέπει να έχουμε και φαντασία, σκοπό και στόχο για να τα κάνουμε να φέρουν αποτελέσματα. Παρακάτω θέλουμε να επιδείξουμε με ένα απλό σχήμα πως δουλεύει το μάρκετινγκ.

Οι τρεις πτυχές/γωνίες αντιπροσωπεύουν τα τρία απαραίτητα στοιχεία που πρέπει να λάβουμε υπόψιν προτού ξεκινήσουμε μια διαφημιστική καμπάνια ή ακόμα καλύτερα, προτού ξεκινήσουμε μια επιχείρηση.


Μήνυμα: πρέπει να είναι παράλληλο με την κοινό μας (αγορά) Κοινό: πρέπει να είναι παράλληλο με το μήνυμα (προϊόν ή υπηρεσία) Όχημα (εργαλείο): πρέπει να είναι παράλληλο με το κοινό και το μήνυμα


Με απλά λόγια. Το εργαλείο που θα χρησιμοποιήσουμε είτε αυτό είναι newsletter, είτε φυλλάδιο, πρέπει να είναι συγκλίνον με την αγορά μας, και επιπρόσθετα, το μήνυμα πρέπει να είναι φτιαγμένο για την αγορά μας. Δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε email marketing σε άτομα/αγοραστές που απεχθάνονται την τεχνολογία.


Γιατί υπάρχουν και αυτοί. Θα χρησιμοποιήσουμε εφημερίδα ή περιοδικό να μεταφέρουμε το μήνυμά μας, εάν είναι αυτά τα μέσα που χρησιμοποιεί για να πάρει τις πληροφορίες του.


Το «Μαγνητικό Μάρκετινγκ» βοηθάει και δείχνει στους επιχειρηματίες πώς να αυξήσουν το εισόδημά τους, να βρουν «κρυμμένες» ευκαιρίες στην επιχείρησή τους, και να δημιουργήσουν αυτοματοποιημένες στρατηγικές προώθησης της επιχείρησής τους.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας ΤΩΡΑ για να σας βοηθήσουμε κι εσάς να αυξήσετε την κερδοφορία της επιχείρησής σας.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας…

…ή επιλέξτε μια ημερομηνία για τηλεφωνική/τηλεδιάσκεψη συνεδρία


Ξέρετε ότι προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ συνεδρία ενημέρωσης;

Σε αυτή τη συνεδρία θα σας δώσουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να φτιάξετε ένα πλάνο μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Δεν χρειάζεται να μας προσλάβετε ούτε να μας πληρώσετε για τις πληροφορίες. Είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Αναρωτιέστε γιατί το κάνουμε αυτό; Απλό! Θέλουμε να δείτε την αξία μας και όταν μας χρειαστείτε, και οι συνθήκες το επιτρέπουν, μας προσλαμβάνετε. Μέχρι τότε, όλες οι πληροφορίες ΔΩΡΕΑΝ!

Στο χρονοδιάγραμμα παρακάτω, διαλέξτε την ημέρα την ώρα και τον τρόπο που σας βολεύει. Έχετε 2 επιλογές, Τηλεδιάσκεψη, μέσω Zoom ή Skype, ή Τηλεφωνικώς.

Τόσο απλό είναι…!

(Για να επιλέξετε μεταξύ τηλεδιάσκεψης, μέσω Zoom ή Skype, ή τηλεφωνικώς πατήστε το κουμπί δεξιά του Παρακαλώ διαλέξτε ένα στοιχείο κράτησης)

Σε αυτή τη συνάντησή μας θα βρεθούμε μέσω Zoom ή Skype (τηλεδιάσκεψη) και θα μιλήσουμε για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην επιχείρησή σας και τι θα θέλατε να καλυτερεύσετε. Θέλετε να αυξήσετε πωλήσεις; Θέλετε να αυξήσετε την κερδοφορία σας; Θέλετε να μειώσετε τα έξοδα σας; θέλετε να οργανώσετε τα οικονομικά σας; Όλα τα παραπάνω; Ελάτε προετοιμασμένος/η για μια ώρα γεμάτη ενημέρωση και γνώση. Θα μάθετε πράγματα που δεν ξέρατε ότι υπάρχουν. Εγγυημένα!


Χρησιμοποιούμε cookies για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα πώς χρησιμοποιείται ο ιστότοπος. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, αποδέχεστε αυτήν την πολιτική. Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα