Το μάρκετινγκ περιεχομένου αναφέρεται στη δημιουργία κειμένων και άλλων δημιουργικών στοιχείων για να βοηθήσει την ιστοσελίδα σας να ανέβει στις αναζητήσεις.
Καθώς πολλές επιχειρήσεις στρέφονται στο Διαδίκτυο ως μέσο για την εμπορία των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να κατανοήσουν γιατί η κατοχή μιας στρατηγικής περιεχομένου θα τους βοηθήσει να προωθηθούν και να επιτύχουν τους στόχους αναζήτησής τους.
Μια στρατηγική περιεχομένου είναι ο σχεδιασμός, η δημιουργία και η διαχείριση χρησιμοποιήσιμου περιεχομένου.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε καθένα από αυτά τα στοιχεία ξεχωριστά. Προτού αρχίσετε να γράφετε περιεχόμενο και να το δημοσιεύετε ή να το κοινοποιείτε στον ιστό, πρέπει να έχετε ένα σχέδιο. Αυτό ξεκινά με την κατανόηση του κοινού-στόχου σας και ποιες είναι οι ανάγκες του.
Σκεφτείτε το μάρκετινγκ περιεχομένου ως δόλωμα και το κοινό σας είναι τα ψάρια. Εάν χρησιμοποιείτε το λάθος είδος δολώματος ή, εάν πετάξετε το σωστό δόλωμα σε μια λίμνη όπου δεν υπάρχουν ψάρια, αυτό δεν είναι καλό. Δεν θα πιάσεις αυτό που ψάχνεις. Αλλά το να κατανοήσετε ποιο είναι το κοινό σας, πού κάνουν παρέα και συζητούν στο διαδίκτυο και για τι μιλάνε, θα σας βοηθήσει να βρείτε τους στόχους σας και να μάθετε τι είναι σημαντικό για αυτούς.
Πως ξεκινάμε μάρκετινγκ περιεχομένου.
Όταν το συνδυάζετε το μάρκετινγκ περιεχομένου με την έρευνα λέξεων-κλειδιών, θα έχετε μια καλή κατανόηση των θεμάτων για τα οποία θέλετε να παράγετε περιεχόμενο. Όταν έρθει η ώρα για την πραγματική δημιουργία, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στη χώρα του SEO, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και η δημιουργία περιεχομένου είναι μια εργασία που θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας στο ευρύτερο διαδικτυακό σχέδιο μάρκετινγκ, είτε σας αρέσει είτε ΌΧΙ.
Εάν δεν γράφετε περιεχόμενο και δεν το δημοσιεύετε στην ιστοσελίδα σας ή στο blog σας, χάνετε ένα μερίδιο επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας. Κάθε τρόπος που μπορείτε να σκεφτείτε για να βοηθήσετε τους πιθανούς πελάτες σας που σχετίζεται με τα θέματα και τις λέξεις-κλειδιά που έχετε στοχεύσει και το κοινό που αναζητάτε, είναι μια ευκαιρία.
Και αν το καλοσκεφτείτε, αν δεν απαντήσετε στις συνήθεις ερωτήσεις που κάνουν οι πελάτες σας, τότε πιθανότατα θα το κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Η δημιουργία περιεχομένου περιλαμβάνει τη σύνταξη χρήσιμου, σχετικού και στοχευμένου περιεχομένου
Και αν το καλοσκεφτείτε, αν δεν απαντήσετε στις συνήθεις ερωτήσεις που κάνουν οι πελάτες σας, τότε πιθανότατα θα το κάνουν οι ανταγωνιστές σας.
Το content marketing περιλαμβάνει τη σύνταξη χρήσιμου, σχετικού και στοχευμένου περιεχομένου. Η ποσότητα του περιεχομένου δεν είναι τόσο σημαντική όσο η ανάπτυξη ποιοτικών κομματιών, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν πάντα να ανατρέχουν και να μοιραστούν με άλλους.
Για λόγους SEO, να θυμάστε ότι είναι το περιεχόμενο που προσελκύει κοινό και συνδέσμους. Και οι σχετικές, υψηλής ποιότητας σελίδες, ανταμείβονται περαιτέρω με εξουσία στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.
Είτε είστε εσείς, η ομάδα σας είτε η εξωτερική βοήθεια που είναι υπεύθυνη για την εκτέλεση του σχεδίου, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο γράφεται σε τακτική βάση για τις λέξεις-κλειδιά και το κοινό που στοχεύετε και ότι η γραμματική, η ορθογραφία και η χρήση της γλώσσας είναι άψογη.
Μόλις δημιουργηθεί το περιεχόμενό σας, πρέπει επίσης να διαχειρίζεται και να διατηρείται σωστά. Ένα υγιές σύστημα διαχείρισης περιεχομένου επιτρέπει στα μέλη της ομάδας να γράφουν, να επεξεργάζονται, να δημοσιεύουν και να διατηρούν περιεχόμενο γρήγορα και αποτελεσματικά, βοηθώντας στη ροή εργασιών και ενθαρρύνοντας ένα πιο συνεργατικό περιβάλλον στο οποίο μπορεί να συμμετέχει κάθε μέλος της ομάδας.
Αν περάσετε από τους κύκλους σχεδιασμού, δημιουργίας και διαχείρισης χρησιμοποιήσιμου περιεχομένου, θα είστε σε καλό δρόμο για μια βιώσιμη και επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου.
Εάν θέλετε να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο, που θα βοηθήσει την ιστοσελίδα σας να ανέβει στις αναζητήσεις, τότε πρέπει να μιλήσουμε. Θα σας φτιάξουμε ένα πλάνο ετήσιο που κυριολεκτικά θα εκτοξεύσει την ιστοσελίδα σας στα ύψη της Google